Офіційний курс підвищення кваліфікації
Тема тренінгу:
Корекційно-розвиткова робота з дітьми з ООП. Впровадження нейропсихологічного підходу
Мета тренінгу: Ознайомити педагогічних працівників з: • особливостями сприйняття навчального матеріалу дітьми в залежності від особливостей їх нейропсихологічного розвитку; • специфікою нейропсихологічних механізмів виникнення труднощів навчання і розвитку дітей дошкільного і молодшого шкільного віку; • сучасними підходами до формування вищих психічних функцій у дітей.
Зміст тренінгу: Інклюзивна освіта не може бути ефективною без індивідуального підходу до дитини з особливими освітніми потребами, про необхідність якого говорять вітчизняні та зарубіжні психологи. Науково-методичною базою індивідуалізації навчання може бути саме нейропсихологічний підхід до діагностики та розробки ефективних стратегій навчання та розвитку дитини. Нейропсихологія вивчає мозкові механізми психічних процесів і відповідно до виявлених особливостей розвитку пропонує певні шляхи корекції для конкретної дитини. В даний час нейропсихологічні методи все більше впроваджуються не лише в діагностичну, але і в корекційно-розвиткову роботу з дітьми з ООП. Існує цілий спектр методик, які активно застосовуються як при індивідуальній корекції, так і при груповій роботі, в тому числі в початкових класах школи. Основна сутність нейропсихологічного підходу полягає в співвідношенні актуального стану дитини з основними етапами формування мозкової організації психічних процесів, при цьому комплекс корекційних вправ для дітей складається відповідно до їх рівня розвитку та загальних закономірностей розвитку людського мозку.
Цільова аудиторія: навчальний курс розроблений для адміністрації закладів освіти, вчителів, спеціалістів психологічної служби, батьків та учнів.
Взяти участь