Офіційний курс підвищення кваліфікації
Тема тренінгу:
Конфліктологічна компетентність педагога в умовах очного та змішаного навчання
Мета тренінгу: Теоретичне осмислення та розширення конфліктологічного діапазону професійної компетентності суб’єктів освітнього процесу; ознайомлення педагогів з поняттям, видами та структурою конфлікту; формування нового досвіду та застосування його на практиці; подолання когнітивного дисонансу в умовах невизначеності, складності, розмаїття плюралізму та демократії. формувати науковий світогляд; розвивати вміння пошуку шляхів вирішення конфліктної ситуації; формувати навички відповідальної та професійної поведінки – створення безпечного освітнього середовища.
Зміст тренінгу: Сучасні умови реформування освіти, вповадження інклюзивної освіти в умовах НУШ, проблеми булінгу у школі тощо актуалізують попит на знання з конфліктології як науки про характер та особливості взаємодії між людьми, конфліктами між ними; сучасні питання проблемного характеру щодо прогнозування, вирішення, управління конфліктами; особливості сприйняття конфліктної ситуації та основні види класифікацій конфліктів; ефективність побудови безпечного освітнього простору залежить, у першу чергу, від знань та розуміння педагогом психології внутрішньоособистісного конфлікту, когнітивного конфлікту, емоційного, мотиваційного, діяльнісного та основні підходи, зв’язок з переживаннями та їх психологічні наслідки.
Цільова аудиторія: навчальний курс розроблений для адміністрації закладів освіти, вчителів, спеціалістів психологічної служби, батьків та учнів.
Взяти участь