Офіційний курс підвищення кваліфікації
Тема тренінгу:
Інструменти, методи та технології в умовах реалізації «НУШ»
Мета тренінгу: поглибити знання педагогів щодо особливостей психолого-педагогічного супроводу суб’єктів освітнього середовища, розширити розуміння поняття «психолого-педагогічного супроводу» учасників освітнього процесу, поняття «педагогічна підтримка» у контексті формування психологічної компетентності фахівця; сприяти розумінню того, що функційне призначення психологічної компетентності суб’єкта діяльності доцільно розглядати не стільки в плані адаптації людини до професійної реальності, скільки в плані професійного розвитку професіогенезу; сприяти формуванню навички психологічної компетентності як засоба чинника, що дозволяє використовувати психологічний ресурс професійних ситуацій.
Зміст тренінгу: У контексті гуманістичної, особистісно-орієнтованої парадигми освіти питання реалізації психолого-педагогічного супроводу учасників освітнього процесу в НУШ набуває особливого значення, а реалізація Концепції «Нова українська школа» потребує підготовки компетентного, творчого, креативного, здатного швидко й ефективно діяти професіонала. Зауважимо, що діяльність сучасного педагога є гетерогенною зі значною частиною функцій, які на перший погляд не є очевидними, тому розвиток його професіоналізму потребує спрямування на формування цілісності та системності суб’єкта діяльності відповідно до психологічних вимог професії. У цих умовах набуває особливого значення професійно-психологічна компетентність педагога, розвиток його особистості, професійно-психологічних компетенцій, що є важливими як для самої особистості педагога і для її вихованців, так і для суспільства. Навчальний курс сприяє забезпеченню та реалізації психолого-педагогічного супроводу учасників освітнього процесу шляхом формування та розвитку загальної готовності педагога через її види до післядипломного безперервного особистісно-професійного самовдосконалення: готовність до особистісно-професійної самоорганізації; готовність до підтримки на рівні сучасних вимог психолого-педагогічної компетентності; готовність до саморегуляції і професійної рефлексії; готовність до акмеологічного цілепокладання і формування образу ідеалу в інноваційній професійній діяльності; готовність до самовиховання; готовність до написання та реалізації програми особистісно-професійного розвитку на основі акмеограми; готовність до дослідницької діяльності у галузі психолого-педагогічних проблем та її самомотивації; готовність до самоврядування, до професійної взаємодії.
Цільова аудиторія: навчальний курс розроблений для адміністрації закладів освіти, вчителів, спеціалістів психологічної служби, батьків та учнів.
Взяти участь