Офіційний курс підвищення кваліфікації
Тема тренінгу:
Дефіцит уваги та гіперактивність учнів. Корекційна складова для вчителів та практичних психологів
Мета тренінгу: Озброїти педагогів знаннями, що таке гіперактивність, її степені прояви. Надати рекомендації, як взаємодіяти з активним учнем під час навчального процесу, як будувати стосунки з батьками особливої дитинки та як допомогти активній дитині соціалізуватися не стати об’єктом цькування серед ровесників і батьків інших учнів. Провести чітку паралель між девіантною поведінкою та учнями із своєрідною нервовою системою.
Зміст тренінгу: Синдром гіперактивності і дефіциту уваги в учнів є надзвичайно актуальною проблемою в реаліях сучасної школи, адже зараз кожен п’ятий учень має певні своєрідності у розвитку нервової системи. Сьогодні перед школою постає низка запитань: ❓як взаємодіяти з гіперактивними учнями та будувати стосунки з їх батьками; ❓які рекомендації давати таким батькам; ❓як захистити таких дітей від булінгу зі сторони однокласників та батьків інших учнів; ❓як побудувати успішний трикутник і допомогти гіперактивній дитині стати успішною. Завдання Розкрити поняття синдрому гіперактивності та його проявів. Описати шляхи взаємодії з активними дітьми Надати рекомендації, як взаємодіяти з батьками гіперактивних учнів. Як допомогти учням з даним синдром інтегруватися у класі та уникнути цькування з боку однокласників. Розкрити тонкощі взаємодії з батьками інших учнів, у яких є скарги на активних учнів.
Цільова аудиторія: навчальний курс розроблений для адміністрації закладів освіти, вчителів, спеціалістів психологічної служби, батьків та учнів.
Взяти участь